Bebeğim 3 ay 21 günlük sürekli sürekli ağlıyor gazı yok kucaga alındı an susuyo sürekli kucakta gezmek istiyor geceleri uyuyor ama gündüz 5 dk 5 dk uyuyuo uyanıyor hiç bi iş yapamıyorum iş yapmayı bırak yemek yiyemiyorum sizin bebeklerinzite böylemiydi lütfen yardımcı olun fön makinesi sesiyle uyutuyorum 2.5 aya kadar gazı vardı oda geçti ama gerçekten artık depresyona girdim emzirmeyi bırakıp antidepresana başlıcak dereceye geldim ne zaman düzelir bu durum