Noluyo anlamıyorum daha 1 hafta olmadı iyileşeli yine ateşlendi ishal oldu. 1 aydır böyle tam düzeldik diyoruz bişey çıkıyor. Kankarı temiz çıkıyor. Ciğerleri boğazı temiz kulakları ağrıyodu oda iyi olmuş. Ama anlamıyorum neden böyle oluyor. Banyo yaptırcaktım idrar yaptı hemen kabına doldurdum gönderdim hastaneye eşim sonuçları alıcak. İlk defa antibiyotik kullandım oda 3 gün daha sonra vermedim yine iyi olmadı anlamıyorum gözümden sakınıyorum üşümesim terlemesin vitamin alsın ama yok yok anlamıyorum sürekli ağlamasına göz yumamıyorum bende anneyim