Kizlar selam. Benim bebegimde cok ciddi meme reddi olmustu. Birde saginca sütüm az geliyrodu. Stres olmustum sanirim. Neyse mama verdim o günlerde. 4 gün falan. Simdi meme reddi bitti, emiyor. Ama anne sütüyle aşırı rahatsizdi cocuk. Zaten alerjik neye cozemedik. Bide kakasi suydu bildigin aşırı suluydu. Surekli agliyordu. Kolik diyoduk artik. Mamayi gunde 3 kere veya 4 kere uykudan önce veriyorum. Tekrar emmeye basladi. 4 gundur kaka yapmiyor… Ama rahatsiz degil bu durumdan. Eskiden surekli sulu sulu kaka yapyordu her gaz cikarisinda bezinde kaka oluyordu. Daha rahatsizdi. Cocugun huyu düzeldi mamayi alinca resmen. Ama kaka yapmamasida normal değil. Bide bos yere mama vermek istemiyorum emiyor suan. Ama annem diyorki sütün coxuga yaramıyor. Mama ver.. Sizce napayim ya. Kafam karisti