Mrb hanımlar. 43 günlük bebeğim uykuya dalmakta çok zorlanıyor. Sallıyorum pışpışlıyorum ama yinede sanki bi yerini acıtmışcasına bağırıyor kıpkırmızı oluyor. Uykusu olduğu belli gözlerinden anlaşılıyor ama ni türlü uykuya dalamıyor 🙁 altı temiz, emzirip gazını da çıkarıyorum ( çok gazlı olduğu için damlada kullanıyorum ) sizinde yenidoğan bebeğiniz böyle mi? Resmen uyuturken savaşıyorum. Uyutmazsam da uykulu olduğu için çok ağlıyor napacağımı şaşırdım doğrusu