Ozlem2904 sleepy kalıpları küçük evet ama 3 numara fazla büyük geldi bana.Büyük bez kullanmak üst bacak gelişimini olumsuz etkileyebilir.Benim bebeğim 2 ay 10 günlük ve ben 3 numaraya daha yeni geçeceğim ve bebeğim 5500 Gr.
Bu arada bim bezini hiç kullanmadım , sleepy ve babyturco kullandım.Babyturco kalıpları bir tık daha büyük Hepsiburada dan 2. 1tl kampanyasından almıştım..Adet fiyatı 60 krş a denk geliyordu..Tavsiye ederim