Archmomm Flower098 sadece 2. Ayda koldan yapılan verem aşısında 2-3 gün bekleme sartı var onun dısındaki aşılarda yok 🙏🏻
Yusuf53 Flower098 biz iki ay aşısı yarın olcaz. Geçen ay ebe bna gelmeden bir gün önce banyosunu yaptır aşıdan snra üç gün yaptiramican demişti