elalina Havalar çok soğuk malum. Biz Adana da olmamıza rağmen bu sene anormal soğukluk var. Umarım konu sabitlenir ve birbirimize akıl veririz. Evim klimalı doğal gaz yok malesef salonda yatıp kalkıyoruz😤 tüm gün tek oda 🤦🏼♀️😅 Sabit oda ısısı 22-23 derece 4 aylık kızım uzun kollu zıbın üstüne uzun kollu penye altına iki kat ince patikli Don giydiriyorum. Uyurken de pazenden kalın battaniyesi var gece gündüz onu örtüyorum. Sizlerin oda ısısı nasıl, nasıl giydiriyorsunuz?
cupacakes elalina yeterli bence 4 aylıkken biz de kışa denk geldik bu şekilde giydirdim . Doktoru elleri ayakları sıcaksa üşümüyordur demişti
Ggercn Benim ev sıcak oluyor , tek pjama zıbın üstüne inca uzun kollu giydiriyorum . Gece tek ince tulum ve çoraplarını çıkarrıp yatırıyorum , üstünede orta kalınlıkta battaniye onuda üstünde durdurmuyor zaten 😂 hiç sevmiyor sıcağı çorapla uyutamıyorum