Prensesinannesi Merhaba güzel anneler benim kızım 1 ay 23 günlük yeni yeni gülmeye başladı bana ama bir şeyi çok merak ediyorum acaba ne zaman anneyi tanır ne zaman onu görse tepki verir çok merak ediyorum
Sedefcarboga Prensesinannesi şuan 2 ay 11 günlüğüz beni ve babasını tanıyor ben ona güldüğüm de o da hemen bana gülüyor 😊
shdemir Prensesinannesi Benim oglum 4 bucuk aylık. Son 1 aydır ben yanindan gidince aglamaya basliyor😊 babasını görünce asiri heyecanlanip hareketleniyor. galiba artık bizi taniyor😊
Akin Prensesinannesi 2 aylıkken tanımaya başlıyor anakucagina koyuyordum önünden geçerken sürekli arkamdan bakıyordu nazar değmesin ama 2 bucuk aylıkken anne demeye başladı 😊
Prensesinannesi Akin ya belki gerçekten inanmayanlar olur ama benim de kızım anne diyor ağlarken özellikle yani hatta inanmadım küçücük Bebek nasıl anne diyer diye ama bilmiyorum
Talhaninannesi 1 aylikken bana tepkileri basladi 1.5 aylikken babasina tepkisi basladi suan herkese bir yılışıyoruz laflara sanki anlıyor gibi tepkiler veriyoruz 2 ay 18 günlüğüz 😊 Ebe ablası 4 aylik cocuk gibi tepkileri dedi MASALLAH 😂
burcuccc Benim bebişte 4.5 aylık anne diyor acaba bana mı öyle geliyor diyordum ama etrafımızdaki herkes şok oluyor “aaa bu çocuk anne diyor” tepkileri sürekli ☺️