2pati_1baby ZeyOzbe benim oğluşumda cildi aşırı kuru ve beyaz tenli sebamed klasik şampuan ve yağını vücuduna uyguluyorum yüzüne sudokrem uyguluyorum yumuş yumuş oluo 😊
Songena19 Benim iki kızımında ciltleri kuru ve atopiye meyilliydi ilk kizimda mustela kullandım çok memnun kalmadım bugün Bioderma atoderm aldım öneri üzerine bakalım memnun kalacakmiyiz