Anneler oğlum dokuz ayına girmek üzere geceden beri 37.8 lerde diş sancısı diğer dişlerde de böyle oldu üstünü falan açtım ince giydirdim dolven verdim ne yapabilirim içten yanıyor nefesi çok sıcak uyuyamıyor onun da hırçınlığı var evde yapabileceğim bir şey var mı doktora götürsem bu aydaki bebeğe serum vs olur mu ki 38 i geçmedi götürmeli miyim