lidyahsn Bebeğim 7 aylık e bebekten sulu düş kaşıyıcı aldık bondigo az önce baktım patlamış. Az bir şey yok tu içinde içmiş te olabilir. Bir şey olur mu içinde ki su mu oluyor ama renkli idi sanki doktor a gitmelimiyim çok panik oldum
Tatlim lidyahsn doktorunuza ulaşma ihtimaliniz varsa bir danissaniz iyi olur. Bir de üretici ile irtibata geçip içerik hakkında bilgi almaya çalışın bence. Geçmiş olsun . Umarım icmemistir 🙏 bu arada bende de var sulu dişlik eline her aldığında izliyordum ama kaza geliyorum demiyor.
ikizlerinannesi2985 lidyahsn bende de var. Ezcacı satarken söylemişti. Patlasa da zararlı değil korkmayın diye☺️
Tatlim lidyahsn hah ben de tamamen bunun için hatırlattım . İçiniz rahat olsun öyleyse haydi geçmiş olsun 🥳