Sevgili hanımlar benim 11 aylık bebeğim var pcos hastasıyım adetim gecikti gebelik testi yaptım 5 gün önce negatifti tarlusal içtim söktürmedi karnım şiş aşırı öfkeliyim midem bulanıyor bel ağrım ve kasık ağrım var sizce hamile miyim test negatif çıkmıştı şimdiye pozitif olur mu off kafayı yicem kardan doktora da gidemedim