Yaa kızlar benim kızım 3,5 aylık şuan atak dönemindeyiz ve bu 4.atak 35 gün sürüyormuş çok huzursuz sürekli kucak istiyor gündüzleri toplasan 1 saat uyuyor ve sürekli ağlıyor Emmek istemiyor ne yapmak lazım sizlerin de bebişleriniz bu şekilde mi atlattı 4. Atak döneminiii 😞😞