Endoskopiden sonra iştahsızlık ve yutkunamama gibi bi durum oldu mu?Bebeğime dün yapıldı ancak mideye kadar inilmedi boğazın yarısına kadar inildi.Ağzındaki tükürüğü bile yutamıyo dünden beri.Yurtdışındayım burda doktora hemen gidemiyoruz bilenler bi yardımcı olursa çok sevinirim.