Sevalkoyuncu_89 Arkadaşlar ailecek corona olduk bebeğim 6 aylık 37.5-38 arası ateşi oluyor Dr umuz calpol ver dedi ama verdiğimi kusuyo nasıl içireceğim şurubu 😢
Ayse969 Sevalkoyuncu_89 damla damla verince farketmez öyle doktorun dediği ölçeğe kadar damlat ağzına bence veya kaşıkla o şekilde dene damla damla
Tatlim Sevalkoyuncu_89 benim bebeğim de 6 aylık olduktan sonra calpolu kesinlikle kabul etmedi verir vermez kusuyordu. Paranox s ile calpol aynı grupta . Çok zorda kalırsanız doktorunuza danışarak fitilin yarısını verebilirsiniz.