Minkpndam Kızlar merhaba kızıma lcwden alışveriş yapcam yaza kızım şuan 3 ay 17 günlük ve tulumları 6-9 aylık minicik zaten kalıpları lcwnin kalıplarını bilmiyorum sizce12-18 ay alsam olur mu yaza büyük gelmez mi?
Vortex Minkpndam 12-18 ay büyük gelmez bence. Olduğunuz yere bağlı eylül ekime kadar bile giydirebilirsiniz. Bir de kilo alıyorlar uzuyorlar aynı kalmıyorlar
Durukusunannesii Minkpndam tavsiyem 9-12 ay alman ben kizima yazın 6′9 aylık kiyafetler bile giydirdim lcwanin ki kızımın boyu uzun olmasına rağmen oldu 12-18 çok.buyuk gelir
Minkpndam Durukusunannesii benim kızımında boyu uzunmuş öyle dedi sağlık ocağındakiler 6 kilo 62 cm dediler 3 ayında
serebro Minkpndam 9 12 12 18 karışık alınabilir, mayıs hazirandan ekime kadar kullanılıyor çünkü. Nisan doğumluydu gecen ay 12 18 aldım Eylül gibi küçük gelmeye başladı yazi zor bitirdik 😬
Milena11 Minkpndam boşver alıpta ziyan olacağına zaten yazın doğru dürüst bişe gitmiyorlar zıbınla geziyorlar 3 4 takım dışarı lık alırsın yeter 😁
Bugra16 Minkpndam fatura mail olarak geliyor zaten telefondan onu gösterip istediğin mağazadan iade de değişimde yapabilirsin ama 3 aylıkken 6-9 giyiyorsa 12-18 almam daha mantıklı ben öyle yapıyorum hatta 18-24 bile aldığım oluyor