Gcle1234 bende nerdeyse 7 aydır diyetteyim bitkisel sütleri tüketin süt olan yerlerde mesela kek, kurabiye, poğaça çok güzel oluyor badem sütü,soya sütü falan. Vegan ürünleri alıyorum ben vegan peynir,vegan çikolata,lotus gibi biraz maliyetli oluyor bunlar ama yapacak bişey yok bizimde beslenmemiz lazım ne yicez yoksa