Baştan neyi alıştırırsan öyle gider kullanamaz diye bir şey yok bende kızıma ilk nuk markasının pipetli bardağını aldım ama çekişi çok zordu ben bile çekemedim iade edip daha ucuz wee baby nin aldım onu da 7. Ayından beri içiyor.ama şimdi değiştirip daha kaliteli bir suluk almak istiyorum