Nwlcns 2 aylık oğlum var hala eldiven kullanıyorum da 2 gün açık denedim ama elleri buz gibi oldu sizce eldivene devam mi etmeliyim yoksa açık mı kalsın
honeysmom Nwlcns eldiven takmamalısınız, ellerinin soğuk olması normal. Artık elleriyle keşfetmeye başladığı için eldiven takmayın.
Zlm Nwlcns bebeklerin elleri ve ayakları soğuk olur zaten eldiven için artık büyük çıkartın bence rahat rahat dünyayı keşfetsin çocuk
SeninAnnenBirMelektiYavrm Nwlcns ben doğduğundan beri hiç eldiven kullanmadım temas önemli. Sık sık tırnaklarını kestim yolmasin yüzünü diye
Deletedmom_50 Duyusal gelişimi açısından hiç sağlıklı değil eldiven. Doğduğu ilk iki üç gün dışında hiç takmadım. 2 aylık olmuş artık, takmamanız yerinde olur
Zehraasya Nwlcns 2 aylik ve eldiven mi🙄 bn ilk 2 haftadan snra takmadm bebek elleriyle kndini kesfediyo yumruk yaptiklari ciim ellerinsoguk ve gayt norml usudgu icin degl yani usudgunu dusunuyosanz once ensesine ve gogsune bakin orasi sicaksa usutmuyodur