Kubramagdalena Merhaba, bebeğim 3 ay 20 günlük, son 1 hafta 10 gündür gece 10-11 arası uyuyor sabah 7-8e kadar fakat gündüzleri pek uyumuyor. Çok yarımyamalak. Gündüz nasıl uyutuyorsunuz? Bu düzen değişir mi? Gece uyanmadan uyuması normal mi? Gece beslenmiyor.
Emsa Kubramagdalena benim kzim da 3 ay 23 gunluk bu ara uyku duzeni degisti benimkininde ginduz uykusu yarim yamalk geceleri bi veya iki defa uyanir emer uyurdu simdi tihaflastik beeaber ani animizi tutumuyor sizinki gece uyaniyomu
busra37 Kubramagdalena ilk önce maşAllah diyim canım ama o kadar saat beslenmeden durmsı bence iyi değil 1kere bile olsa emzirmen gerekmez mi? Benim kızda 3ay 10günlük gece 1kerede olsa kalkar ama genellikle daha çok 😅 gündüz uykusunuda çocuk 2saatte 1uyuma sinyali veriyomuş bana benim haberim yokmuş görümcemin gelini farkettiedi. 10dkda olsa uyutuyorum gündüzler 2saatte bir
Mercem Kubramagdalena acıkma konusunda rahat olun bende gece hep uyandırırdım 3 ayı dolduktan sonra doktorum uyandırma bunlar artık aç kalmaz açıkınca kendisi uyanır büyüme hormonu sağladığı için uykusunu bölmeyelim dedi ben uyandırmıuorum kendisi 2 kez kalkıyo kurmalı saat gibi maşallah dakikasını şaşırmaz 😂 uykuya gelince 5 ay bitti 2. Ayından itibaren gündüzleri hiç uyumuyo diyebilirim
Kubramagdalena Emsa hayır gece hiç uyanmıyor, sabah 7 gibi bi uyanıyor mamasını yiyiyor yatağa bırakıyorum 1-2 saat daha uyuyor öyle başlıyor güne
Kubramagdalena busra37 valla acıkınca ciyak ciyak bağırdığını bildiğimden uyanmayınca ellemiyorum bende 😅 doktora sorma fırsatım olmadı henüz, 4 aylık kontrole gittiğimizde bi sorucam bakalım normalmi, her bebeğin huyu da farklı ya bilmiyorum belki bizimki böyledir. Gündüzleri 2 saatte bir yiyiyor