Musam 1Dost benimki de 2600 36 haftalık doğdu her ay bir kilo aldı 6. Ayda 800 gram civarı aldı birinci ve ikinci ayda 1 bucuk aldı
1Dost Musam aynı benimki gibi olmuş 3 aylıktı 1700 aldı bi ayda prematüre birde doktor tebrik etmişti iyi bakmıssın diye prematüre bakımı gelişimi daha zor seninki prematüre sayılmaz bile sınırda prematüre olarak geciyor benimki de yüksek prematüre