Annişler merhaba 18 aylik kizim var ama gece beslenmesini kesmek istiyorum çünkü artık dayanamıyorum sürekli emmek istiyor cok sık uyanıyor hep meme ağzında olsun istiyor doğduğundan beri uyku sorunumuz var Belki gece beslenmesini kesersem düzelir diye umut ediyorum napmami önerirsiniz