Kızlar bebeğim 3 buçuk aylık yaklaşık 1 aydır iştahsız ilk zamanlar içerdi acıkınca ağlardı hatta 2 saati beklemezdi bile içmek için ama son 1 aydır yavaş yavaş azalttı içmeyi ve şuan zorlasam bile içmiyor çok canım sıkkın ve birkaç gündür de çişi de artık sarı olmaya başladı çok az içiyor 2 yudum alıp bırakıyor ama keyfi yerinde ve ağlaması yok gazı yoK sadece kakasını 1 haftadır yapmadı. ( sağarak veriyorum sütümü ve günde 1-2 kere mama veriyorum 4 gündür) doktora götürmeliyim hemen hava soğuk çıkarmakda istemiyorum. Doktor kontrolünde iştahı azaldı demiştim o zaman kilo alımı iyiydi hiçbirşey demedi doktor. Acaba neden olabilir ağzında pamukçuk var bir türlü geçmiyor ama azaldı aşırı yok ilaç kullanıyoruz