4 aylık bebeğim. kesintisiz uykular, kahve çay keyifleri, uzun sohbetler, dizi film izlemel
er, uzun duşlar, planlı plansız aktiviteler, makyajlar saç bakımları.. listem uzar gider😂 kısaca kendim için yaptığım herşey bitti. Telaşlı haller, kaybetme korkusu, yorgun bir ruh hali, sorumluluk, sürekli tetikte olma, günde 10 kere çamaşır yıkama asma ütüleme, eş ile biraz tartışma çekişme, uzun pasaklı saçları her gün kestirmeye karar verip vazgeçme başladı☹️ Listeye aklıma grlmeyen bir sürü şeyi ekleyebilirim. Sizler de durumlar nasıl?