Beyzaltnbs Bebeğim 2 gün önce rota aşısı oldu son kakaları aşırı sümüksü jole gibi ve yeşil olmaya başladı yaşayan var mı aranızda neden olur
ArdenGiz Beyzaltnbs biz de bir hafta önce yaptırdık bugün de kontrole gittik kilo için. Doktora sordum ben de kakasını rotadan sonra bi kere ol ası normal dedi. Bizim de önce ilk kakasında azcık kan geldi ikimcisinde de sümüksü gri bi kaka yaptı doktpr normal dedi canım
momma ArdenGiz 333 Beyzaltnbs kızlar başka herhangi bi yan etki yaptı mı rota aşısı ateş huzursuzluk vs gibi
Elloska Beyzaltnbs bizde de oldu ağlayarak kaka yaptı hatta ateşi de çıktı çünkü alerjik bebegiz süt ürünleri ve yumurta tavuk vs
Beyzaltnbs ArdenGiz teşekkür ederim korkmuştum yine de süt alerjisine karşı diyet mi yapsam diye düşündüm
ArdenGiz Elloska momma aynen benim bebişte ağlayarak ilk kez kaka yaptı ama kakası çok sertti kabız olmuştu ondan ağladı. Ateş yapmadı huzursuzlukta yapmadı çok şükür