Klymeneninatlasi Fatos3520 benim oğlumu kabız yaptı 1 hafta kullandık kestim vermeyi kakası iki güne döndü normale başka bir takviyeye geçmeyi düşünüyorum
Klymeneninatlasi Fatos3520 kabız olmasıda hiç iyi değil ki biogia kullandınız mı ben ishalken kullandım çok iyi gelmişti
Fatos3520 Klymeneninatlasi hayır kullanmadım nasıl bişey biogia, ishalin önüne geçilmiyor ishal zayıflatıyor halsizleştiriyor ama kabız olduğunda bir çay kaşığı zeytin yağı verince rahatlıyor kiloda alabilir öyle olunca
Fatos3520 Klymeneninatlasi Evt genelde ishal arada bir kabız oluyor iki üç günde bir çişli bezinide kolay kolay görmüyorum hep kaka yapıyor doktora gittiğimizde danışacağım doktora
Klymeneninatlasi Fatos3520 anladım çok geçmiş olsun karışmak istemem işinize ama bence ihmal etmeyin hemen götürün dediğiniz gibi halsizlik kilo kaybı yapar
dostumdostum Fatos3520 ayına göre erken geldi de bize doktor kan ilacını 7.ayda başlatmıstı sağlık ocagı da 4 ayşıkken veriyo
Fatos3520 dostumdostum Doktor kan tahlili yaptırdı bir aylıkken verdi kan değerleri düşük olduğu için