Cansuukoosee Anneler bebek köftelerini nasıl pişiriyorsunuz hep fırında yapıyorm ama başka yöntemlerde denemek istiyoruö heöen pişmesi için tavada az yağda yapsam yada tost makinesinin ızgara bölümünde ? Siz nasıl yapıyorsunuz ?
Sennur2218 Cansuukoosee merhaba. Ben tavaya az zeytinyağı döküp öyle yapıyorum arkalı önlü 3’er dk yetiyor. 😊
Masal_m Cansuukoosee yapabilirsiniz tabi kuzu kıyması zaten çokta yağ istemez tavayı iyice ısıtıp bırakın köfteyi mühürler gibi sonrasında da birazcık yağ ile pişirmeyi tamamlarsınız😊 şifa olsun miniğe 🌸
alpin-annesi Cansuukoosee tost makinasına yağlı kağıt serip onda yapıyordum oğlum küçükken pamuk gibi oluyor tavsiye ederim 😊
Elifdogen2021 Vuslat23 Birşey daha sorabilir miyim, kıymanın içine soğan, yumurta, ekmek atiyor musunuz.nasil yapıyorsunuz
Vuslat23 O an yedırirsem sogan yumurta koyarım, buzluga koymaya ekmek içi az kekik zeytınyağı koyup yoğuruyorum.