Secuuss yaa ahahah benim eşcinsel bir arkadaşım vardı. O bana ne güzel kızsın beğenin az bu fesatlardan mı beğeni bekliyorsun demişti. Ben de niye yaa falan demiştim ver telefonunu diyip bir uygulama eklemiş oradan bir sürü yabancı hesabın fotosunu beğenmişti. O beğeniye karşılık puanın olup ona göre beğeni diyorsun. Sonra yabancı hesaplar beğenince sanırım fotoğrafın herkese daha çok görünüyor ordan bir anda senin arkadaşların da beğenmeye başlıyor. Bunu bir kez yaptı sonra fotoğraflarımı kendi takipçilerim gaza gelip beğendi. Bir baktım 300 beğeni falan olmuş aynısı takipçi için de yapabilirsin ama bir sürü hesap takip etmen gerek