Tosbik1406 ben fotoğrafçıydım eşimin babasının da düğün salonu vardı, o salonda bir akşam fotoğrafçılık yaparken güvenlik kamerasından görmüş gelmiş salona köşeden izlemiş bütün gece, sonra diğer personellerden adımı öğrenip ben seninle evleneceğim haberin olsun diye mesaj atmıştı 2-3 ay sonra evlendik 😁