Kızlar oğlum 15 aylık şu an . Eşim altını değiştirirken testisinin olmadığını söyledi . Bende kontrol ettm var ama küçüktü . Çok panik olduk . Premature bir bebek oğlum ve doğduğu günden beri sürekli kontrollere götürüyorz ve hiç bir doktor böyle biseyden bahsetmedi . 1 yaşında sünnet ettirdik o doktorumzda böyle bı durumdan bahsetmedi . Ve böyle olması bizi çok şaşırttı . Hemen doktora götürdük yumurtasının. Büyümedigini ve alınması gerektiğini söyledi . Tabi biz bu durumda yıkıldık .Bı tedavisi olmadığını diğer testisin korunması gerektiğini söyledi . Başına böyle bişey gelen var mı acaba ?