2,5 aylık ikiz kızlarım var. Bir kızım göz teması kuruyor, takip ediyor. 🧿
Ama diğer kızım çok nadir takip ediyor. Genelde hep gözlerini kaçırıyor. Nesne takibi de zayıf.
Niyetim kıyaslama yapmak değil ama ilk oldukları için normal mi degil mi bilmiyorum.
Sizin bebekleriniz ne durumda?