Kızlar bende çok korku oldu ya. İlk başta blw için çok hevesliydim. Bayada araştırdım kendi çapımda. Kabakları haşlayıp koydum önüne, sonra ısırıp yutacak diye çok korktum, oda dili değince hemen mızıldandı zaten. Sonra püre yaptım almadı. 1 er gün arayla havuç patates denedim tiksinmesin diye. Ama hiç birini almadığı gibi patatesi çok ufak bir lokma almasıyla öksürmeye başlaması bir oldu. Akıl verin nolur, çok korku oldu bende, ya yutamazsa diye korkuyorum. Doktor kontrolümüze 10 gün var, ozaman 6 aylık olacak ama ben en azından alerjik bir durum var mı diye tadım yaptırmak istemiştim. Gerçi doktorda ne diyecekki, çok korku oldu bende ya hiçbir şey vermek istemiyorum