Kizlar hello🥳 Ben dun telefonumu degistrdm markasi omix x300(kullanan vardr diye soyledim) wpde birbirimizde numaramiz olsa bile bir kac kisinin beni engellemis gibi hic bir sseyi gözükmüyor ne ppsi ne durumu ne son gorulmesi mesela annem in gozukmuyir ya da halamin annemle konustuk sabah cevrimici oldugu halde o bile gözükmüyor mesajlasiyoruz ama bilgiler yok sildim yeniden kaydettm telefonu actm kapattim wpyi bile sildim yukledm hala ayni problem 🤦birde wpden fotograf cekerken yakın cekiyir ama cektikten sonraa yollarken meger genis acidan yani normal sekilde cekmis ama cekinirken yakin duruyir umarim anlatabildim 🤦bu telefobu kullanan ya da basina boyle bir sey gelen var mi nedir bunun cozumu kiricam telefonu😁