Dilek_5 Hanımlar merhabalar. Bebeğime baby Me bebek temizleme pamuğu kullanıyorum . Fakat fiyatları aşırı pahalanmış. Bu markanın dışında temizleme pamuğu kullanan var mı varsa pamuk nasıl ( tüylenme oluyor mu ? İnceliği kalınlığı vs)
Hep_mi_uykusuz Dilek_5 Civilinki 6 paketi 65 liraya dusmustu sanirim bende enn son ebebekten aldim 2 3 paket kaldi şuanda arastiriyorum