Aselnazz TazeAnneL onların zincirlerin içinde halkaları var oraya tak bence ben 2 aylıkken takmaya başladım şuan 4 aylığız dar oldukça yan zincere takıyorum
Ozge_AyazEfee [silindi] ben küçüçük bebeklerde künye vs hem hoş bulmuyorum hem de doğru bulmuyorum. Şimdi zaman o kadar kötü ki, iki lira için bile insana zarar vermeye kalkan insanlar daha doğrusu caniler var.
[silindi] Ozge_AyazEfee haklısınız ama şimdilik baya küçük olduğundan zaten bir an bile göz önünden ayırmıyorum o yüzden içim rahat takabiliyorum😊 büyüyünce aynı sebepten dolayı ben de takamam sanırım