Merak ediyorum, kızımın 2 yaşına az kaldı. herşeyi çok güzel anlıyor, ev işlerinde yardım ediyor, birşey yapmak istediğinde çok güzel belli ediyor. kelime de söylüyor fakat zorla biraz🙈 mama, meme, hammm, teyze, möö, hafhaf, vızzz vs. kelimeleri var. sanki bir anda dili çözülecekmiş gibi geliyor💁🏽♀️ Sizinkiler ne zaman ve nasıl konuşmaya başladılar?