Mft2019 siz çok iyi anlıyorum kızımda 27 aylıktı bezi bıraktığında. İlk zamanlar sadece çişini yaptı asla kakasını yapmıyordu iki gün tuttuğu oldu en son altına yaptı yine de gidip klozete oturmadı. Bizde bunun için çok savaştık ona özel klozet aldık kitap aldım Elif’in tuvalet eğitimi diye her çişe oturmasında okuduk. Renkli steckrlar aldık kakanı yaptığında bu duvara yapıştıralım, baba evde olduğunda birlikte hediye almaya gidelim… kakasına şarkılar mı söylemedik yaptı diye balon alıp uçurmadık mı 😊😊 şimdi 33 aylık. Gelip geçiyor zorluklar Allah can sağlığı versin, üstesinden gelirsiniz umarım 🌸