Saziyersin Aman öyle bir hata yapmayın sakın. Bebeğim yokken ben açmadım öyle soğuk soğuk oturdum evde. Bir boğaz ağrısı tahrişi oldu ki yutkunurken kesiyorlardi sanki ağlıyordum. Yılbaşında eşim artık dayanamayip halime hadi yatalım dedi daha 10 da uyuduk. Uyurken yutkunma pek olmuyor. Dedim bı daha isterse bin lira gelsin o kombiyi yakicam. Yeter ki böyle acı cekmiyeyim. Aman bacım soğukta oturma sakın.