Adiyokkitabin Bu ay ne kadar geldi kızlar size. Geçen ay 90 tl gelmişti. Bu ay 243… Hayretler icindeyim dogalgaz yakiyoruz az geliyor elektirik yakmiyoruz fazla geliyor!!
Saziyersin Adiyokkitabin Allah sonumuzu hayır etsin inan bu paralara aciyorum oğlum olmasa inan açmayacam ama.hepimiz mecburuz
deleted706 Adiyokkitabin bizimki bireysel değil merkezi sistem canım tokilerde oturuyorum 5 petek var kendileri yakıyorlar biz sadece yanındaki numaralardan ısısını ayarlıyoruz ben hep 5 de yaktım kış girdi gireli halada öyle yakıyorum yani ☺️
Bebegiminannesi Adiyokkitabin evet 2 katlı olduğu için mecbur her taraf ısınsın diye yakıyoruz bide ev büyük olunca 45 falan asla ısıtmıyor bide çocuk olunca mecbur açıyoruz
birkupalatte Adiyokkitabin Bacım siz hiç yakmıyorsunuz herhalde. Bize sadece elektrik 250 geldi. Doğalgaz 680 tl ama 58 de yanıyor iyi bile geldi yani