Arkadaşlar bir hafta önce bebeğe mama verdim .. normalde tek başına kakasını her gün düzenli yapan bebeğim mamayı verdikten sonra kakayi desteksiz yapamıyor . Ya masaj yapıyorum. Ya zeytin yağı bebek yağı sürüyorum ama son üç gündür masajla da yapamadi. Fitil diyorlar ama daha 3 aylık olmadı vermeye çekiniyorum. Bekleyin normal diceksiniz çocuk çok huzursuz durmuyor . Zeytin yağı hem ben içtim ben bebeğime icirdim ama düzelmedi dünden beri çokıkınıyor zorlanıyor napmam lazım fikri olan var mı