Alazcns Serpil1996 ben alıyorum 6aylik oğlum 16 gündür aliyorum her gün vermesem de 3 gun de bir 5 cay kaşığı yediriyorum.
Ebruasel Serpil1996 ben e bebekten organik hipp aldim canim ama cogu zaman kendim kayisi nektari muz armut gibi meyvelerden veriyorum ayrica yogurt ve 4. Ay sonu olan kaşık mamalardan kullaniyorum iki ögün diger öğünler yine devam sütü emziremedigim icin
Asafeymeninannesi Ebruasel önerdiğiniz kaşık maması var mı? 4.ayımızdayız ay sonuna doğru vermeyi düşünüyorum