Bekarken ilk duyduğumda özellikle yaşadığım şehirde hiç yoktu kızım olsa Esila Ada 7 yaşında koyacam dedim koydum oğlum oldu yine değişik istedim Uras Berke 6 olcak koydum sonra bir miniğimiz daha oldu ablası we abisi koydu Asya Mira 9 aylık üçününde ismini çok sewerek koyduk warlıklarına çok şükür