Melek_annesii Kızlar bebeğim 4 ay 24 günlük. 3 gündür hasta. Ateşi yok ama halsizlik, burun akıntısı, iştahsızlık var. Küçük olduğu için herhangi bişey kaynatıp veremiyorum. Neler yapmalıyım iyileşmesi için? Tavsiyelerinizi bekliyorum 😪😪
Asel231 Melek_annesii sık sık emzirin en iyi ilaç onun için anne sütü . Bide burnunu temizleyin serum fizyolojik ile .
Melisa59 Melek_annesii Fizyolojik serum alin skin burnuna birde çekme aleti alın önce bir buruna skin cekin sonra diğer buruna . Cekme işlemi yapacağınız zaman 1 tüpü iki burnuna bölün ama aynı anda sıkmayın nefes alamaz . Normalde de uyuyacagi zaman birer damla burnuna sıkabilirsiniz ben tıkanık olduğunu anladığım an sıkıyorum
yusufarasmom Melek_annesii doktora gidin bence belki ciğerleri enfeksiyon kapmıştır evde zaman kaybetmeyin daha çok ilerlemeden gidin doktora 4.5 aylık bebeğe siz müdahale edemezsiniz. Ek gıda döneminde olsa en azından bir şeyler yer içer emin olmak için akciğer filmini çektirin bebeğinizin geçmiş olsun 🌸
Melek_annesii Aznurr emmiyor bi türlü😪 uykusunda da garip garip sesler çıkartıyor. Şimdide sağıp vermeyi denicm😢😢
rafadantayfaa Allah şifa versin benim de 4 ay 20 günlük bebeğim var inşallah hemen iyileşir bebesiniz 🤲 eğer emiyor ise sık sık emzirin bebekler hasta olunca anne sütünün içeriği de değişiyormuş
rafadantayfaa Melek_annesii 4. Ay atagindayiz galiba bizde çok zor ne doğru düzgün emiyor ne de uyuyorlar birde üstüne hastalık eklenince Allah kolaylık versin dualarım sizinle