Fatmanurr Merhabalar güzel anneler. Bir sorum olacak Doğumdan sonra 3. Ayımda regl oldum. Ama kanamam çok çok az 1 gün sürmüyor aradan 10gün geçiyor yine akıntı gibi az oluyor duruyor anlam veremedim ve bazı kişiler diyor ki erken adet görmek sütün azaldığına işaretmiş ne düşünüyorsunuz bu konuda ?
melissrn Fatmanurr 40 ımın çıktığı gün regl oldum..6 aylık oğlum hala emziriyorum bir kere bile mamada vermedim..yani azalmadı sütüm hiç👍🏻