Busemertt Öyle mi bilmiyordum ben isim verilmediğini..kesinlikle çok geçmeden uyku eğitimine başlayın. İnanın bizler için değil bebeklerimizin rahatı için bana göre oldukça önemli..saatlerce sallanan, kucakta gezen bebekler nasıl rahat edebilir ki..biri bizi sürekli sallasa sanırım bizimde çok hoşumuza gitmezdi :) rahatça istedikleri pozisyonda uyumadıkları için gece bir çok kez kalkış yaşıyor çoğu bebeğimiz..birkaç gün zorlanırsınız ama inanın sonrası çok kolay ve rahat olacak. Size tek tavsiyem siz rahat olun sakin olun bizlerin sakinliği bebeklerimize direkt geçen bir histir. O zaman herşey daha kolay olacak inanın🤩