3 aylık bebek anne sütüyle beslendiği için çok katı yapmaz zaten. Tedirgin olmayın derim. Siz yediğiniz içtiğiniz dikkat edin çok yağlı yemekten kaçını bol lifli gıdalar tüketip bol su için. Bebeğinize de geçecektir ben bebeğime ilk gününden itibaren su içiriyodum. Tabi her annenin tercihi farklı. Su içmesi ishali engelliyodu. Sizin kararınız