Aesma benim doktorum dermatixsi diye bi krem verdi iz kalmasın diyeymis. 2 ay oldu kızarıklık var şu anda yer yerde beyazladı.bazen cilt kullanılan malzemeye tepki veriyormus.kimisininki kızarık kalıyor.kimisinin kabarık yanık izi gibi duruyor ciltle alakali