spaceship kızımın şuan burnu tıkalı genzi doluyor balgam var akşam kustu hatta hep balgam doluydu doktor fizyolojik serum yazdı şırınga ile ama streimar alalım dedik sizin yazdığınız şekilde kullananlar varmış doğru mu diye buraya yazmak istedim kızım 6 aylık bu arada kullanabilir miyiz