Farasc Asiya gidiyoruz 9 aylık oğlum sağlık ocağındaşısı. Ateş yapar mı hanımlar? Önceki aşılarda şükür ateşi olmadı
asli87 Biz geçen vurulduk ben her ihtimale karşı eve gelince calpol verdim ama Allah’a şükür bizde ateş falan olmadı