EKRDNZ
Kendi adıma:
Hamilelik ve emzirme sürecinde kafein tüketmem dedim 16-17 aydır ağzıma çay, kahve, Yeşilçay sürmedim. Gazlı içecek içmedim. Bebeğim 8 aylık, emzirme bitene kadar çay kahve içmeyeceğim. Çok kararlı bir insanımdır.
Ama bebek konusunda tv’de yanılmışım. Bir şekilde ekrana maruz kalıyor. Dün dişçiye gittim, orada beklerken bile tv açıktı, izledi. Kaçış yok.